Gwarancja producenta
- Na okres 24 miesięcy (2 lata) od daty zakupu Sprzedawca udziela Klientowi gwarancji producenta na wszystkie uzasadnione reklamacje.
- Gwarancja producenta nie ma wpływu na ustawowe roszczenia gwarancyjne i z tytułu rękojmi, które ustawowo przysługują Klientowi. Prawa te nie są w żaden sposób ograniczone gwarancją producenta udzieloną przez Sprzedawcę.
- Gwarancja producenta dotyczy jedynie towarów używanych prywatnie i jest ograniczona do kraju, w którym zostały zakupione.
- Gwarancja producenta obejmuje wszystkie wady materiałowe lub produkcyjne, które wystąpią w okresie gwarancyjnym.
- Gwarancja producenta nie obejmuje szkód i uszkodzeń powstałych, w wyniku:
- niewłaściwego obchodzenia się z towarem
- uszkodzeń mechanicznych, powstałych w wyniku działania czynników zewnętrznych
- zużycia i normalnego użytkowania towaru
- niewłaściwego przechowywania towaru, np. w wilgotnych pomieszczeniach wilgotnych
- działania siły wyższej, np. wody lub ognia.
- Gwarancja producenta nie obejmuje dalszej odpowiedzialności, w szczególności za szkody, które nie są bezpośrednio związane z towarem lub powstały w wyniku awarii towaru do czasu naprawy. Nie ogranicza to jednak ani nie wyklucza odpowiedzialności ustawowej Sprzedawcy, w szczególności wynikającej z ustawy o odpowiedzialności za produkt.
- W okresie gwarancyjnym serwis gwarancyjny Sprzedającego obejmuje, według uznania Sprzedającego, wymianę towaru na produkt ekwiwalentny lub zwrot bieżącej wartości towaru.
- Reklamacje wynikające z gwarancji producenta lub z ustawy o odpowiedzialności cywilnej za produkt należy kierować na adres e-mail Sprzedawcy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. . W tym celu Klient może skorzystać z formularza zgłoszenia szkody lub wysłać do Sprzedawcy e-mail z następującymi informacjami:
- Data reklamacji:
- Nazwisko kupującego:
- Adres kupującego:
- Numer faktury:
- Towary zamówione:
- Towary otrzymane dnia:
- Uzasadnienie skargi:
- Sprzedawca jest zobowiązany rozpatrzyć każdą reklamację Klienta w ciągu 14 (czternastu) dni od jej otrzymania i zdecydować, czy usługa gwarancyjna jest zasadna. O swojej decyzji Sprzedawca informuje Klienta drogą mailową.
- Usługi gwarancyjne świadczone przez Sprzedawcę nie przedłużają okresu gwarancji producenta o kolejne 2 lata.
- Obowiązek gwarancyjny Sprzedawcy wygasa w przypadku odsprzedaży towaru przez Klienta.