Sklep hurtowy przeznaczony tylko dla zarejestrowanych firm prowadzących działalność gospodarczą. Zarejestruj się lub zaloguj aby poznać ceny.
DARMOWA DOSTAWA na terenie Polski dla klientów składających zamówienia powyżej 500 zł.

Koszyk

Zamówienie krok 1

Jeżeli masz już konto w naszym sklepie, wpisz proszę dane logowania.

Adresy dostawy
Adres wysyłki taki sam jak na fakturze
Dodaj adres
Nazwa SKU Cena Ilość Rabat Suma
 
Cena produktu

Wybierz metodę wysyłki

Nie wybrano metody dostawy
Zamówienie krok 2

Proszę wybrać metodę wysyłki

Nie mogliśmy dopasować metody wysyłki. Prosimy o uzupełnienie danych adresowych.

 
Suma:
0,00 zł
Notatki i sugestie
Warunki sprzedaży - Zasady zwrotów

Warunki sprzedaży

Regulamin Sklepu Online

Spis treści

  1. Zakres stosowania i umawiające się strony
  2. Oferta i zawarcie umowy
  3. Prawo do odstąpienia od umowy
  4. Ceny i warunki płatności
  5. Warunki wysyłki i dostawy
  6. Prawa własności intelektualnej i zastrzeżenie własności
  7. Gwarancja (rękojmia)
  8. Realizacja bonów promocyjnych
  9. Rozwiązywanie sporów

 

  1. Zakres stosowania i umawiające się strony
    • Niniejszy Regulamin Sklepu Online (dalej „Regulamin”) firmy „Fortuna Piotr Stanienda” z siedzibą w 58-500 Jelenia Góra, ul. Kopernika 3/8, Polska, numer identyfikacji podatkowej VAT: PL6261026800, numer telefonu: 0048601500075, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , reprezentowanej przez Piotra Staniendę (dalej „Sprzedawca”) stosuje się do wszystkich umów zawartych między klientem indywidulanym lub przedsiębiorcą (dalej „Klient”) a Sprzedawcą, dotyczących towarów i usług oferowanych przez Sprzedawcę w sklepie internetowym/platformie sprzedaży pod adresem internetowym: www.stanienda-collection.com (dalej „Sklep internetowy”). Klienci mają dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej Sklepu internetowego. Regulamin wyklucza stosowanie warunków Klienta, o ile Sprzedawca i Klient nie uzgodnią inaczej.
    • Klientem indywidualnym w rozumieniu niniejszego Regulaminu jest każda osoba fizyczna zwierająca transakcję prawną w celach, które nie są związane w ogóle lub w przeważającej mierze z jej działalnością gospodarczą lub samodzielną aktywnością zawodową. Przedsiębiorcą w rozumieniu niniejszego Regulaminu jest osoba fizyczna lub prawna albo spółka osobowa posiadająca zdolność prawną,
    • Indywidualne umowy zawarte między Sprzedawcą i Klientem (w tym umowy uzupełniające i korygujące) mają w każdym przypadku pierwszeństwo przed niniejszym Regulaminem.
    • Stosunki handlowe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem podlegają prawu polskiemu.
  2. Oferta i zawarcie umowy
    • W Sklepie internetowym Sprzedawca oferuje Klientowi różne towary przeznaczone do sprzedaży, w szczególności paski do zegarków, klamry do pasków, zegarki na rękę oraz inne akcesoria do pasków i zegarków na rękę. Towary oferowane w Sklepie Internetowym i dostarczane przez Sprzedawcę są nowe, nieużywane i oryginalnych opakowaniach.
    • Wizualna reprezentacja towarów w Sklepie internetowym wraz z ich opisami, parametrami technicznymi i użytkowymi oraz cenami nie stanowi prawnie wiążącej oferty, lecz jest włącznie zaproszenie Klienta do składania zamówień i zawarcia umowy kupna-sprzedaży.
    • Zastrzega się możliwość zmian i błędów dla wszystkich ilustracji, zdjęć i opisów produktów oferowanych w Sklepie internetowym. Chociaż Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby zdjęcia i ilustracje oferowanych towarów w Sklepie internetowym oddawały ich faktyczny wygląd, może się zdarzyć, że kolory i kształty będę nieznacznie różnić się od rzeczywistych. Wynika to z szeregu czynników niezależnych od Sprzedawcy, jak przykładowo używanej przez Klient przeglądarki internetowej lub monitora. Stąd Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za tego rodzaju różnice i rozbieżności.
    • Klient może złożyć zamówienie poprzez zintegrowany w Sklepie internetowym system składania zamówień online, używając przy tym standardowej klawiatury i myszki. Podczas składania zamówienia, Klient powinien postępować zgodnie z instrukcjami i informacjami, których pojawiają się na każdym etapie tego procesu. Po znalezieniu w Sklepie internetowym pożądanego towaru, Klient może go bez zobowiązań umieścić w wirtualnym koszyku zakupów. W tym celu należy kliknąć na wybrany produkt. Klienta wybiera pożądany towar dodając go do wirtualnego koszyka. Aktualną zawartość wirtualnego koszyka Klient może obejrzeć w każdej chwili klikając na ikonę koszyka. Klient ma możliwość usunięcia produktu ze swojego wirtualnego koszyka w dowolnym momencie. Po wprowadzeniu wszystkich danych i wybraniu metody płatność Klient może ponownie sprawdzić i ewentualnie poprawić informacje, które podał w formularzu zamówienia. Podsumowanie zamówienia zawiera zestawienie wybranych towarów ich jednostkową i łączną cenę oraz inne dane bezpośrednio związane z zakupem. Przed złożeniem wiążącego zamówienia Klient może zidentyfikować błędne dane, uważnie czytając informacje wyświetlone na ekranie. Skutecznym środkiem technicznym umożliwiającym lepsze rozpoznanie błędów, popełnionych przy wprowadzaniu danych zamówienia, może być funkcja powiększania obrazu na ekranie monitora, którą standardowo oferują przeglądarki internetowe. W ramach elektronicznego procesu zakupu towaru klient może korygować swoje wpisy za pomocą zwykłych funkcji klawiatury i myszy, aż do kliknięcia przycisku, który kończy proces zamawiania. Elektroniczny proces składania zamówienia można w każdej chwili anulować, przykładowo wyłączając przeglądarkę internetową.
    • Po zakończeniu elektronicznego procesu zamawiania towaru i sprawdzeniu poprawności danych w formularzu zamówienia online, Klient może złożyć prawnie wiążące zamówienie w odniesieniu do towarów znajdujących się w koszyku, klikając na przycisk końcowy. Szczegóły zamówienia są przekazywane Sprzedawcy w zaszyfrowanej formie. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia ze Sprzedawcą umowy zgodnie z treścią Regulaminu.
    • Umowę sprzedaży uważa się za zawartą, jeżeli Sprzedawca prześle Klientowi potwierdzenie zamówienia pocztą elektroniczną w terminie do 2 (dwóch) dni roboczych od otrzymania zamówienia Klienta. Potwierdzenie zamówienia powinno zawierać szczegółową fakturę VAT z wykazem zakupionych produktów oraz innych kosztów, a także zasady anulowania zamówienia oraz niniejszy Regulamin w formie tekstowej.
    • Jeżeli Sprzedawca nie potwierdzi zamówienia Klienta w powyższym terminie, będzie to traktowane jako odrzucenie zamówienia, w wyniku czego Klient przestaje być związany oświadczeniem woli.
    • Złożenie zamówienia przez Klienta indywidualnego nie wymaga rejestracji online w Sklepie internetowym. Takowa rejestracja jest konieczna jedynie w przypadku zamówień hurtowych. W tym celu hurtownik powinien wypełnić odpowiedni formularz dostępny na stronie hurtowej Sklepu internetowego.
    • Po zakończeniu procesu składania zamówienia nie można już odzyskać tekstu zamówienia i umowy. Po realizacji zamówienia dane zlecenia Klienta nie są już dostępne przez Internet ze względów bezpieczeństwa. Klient może jednak wydrukować dane zlecenia niezwłocznie po jego wysłaniu do Sprzedawcy lub zapisać je na swoim nośniku danych.
    • Obsługa zamówień oraz kontakty pomiędzy Sprzedawcą i Klientem odbywają się zazwyczaj za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz automatycznej obsługi zamówień. Stąd Klient musi upewnić się, że podany przez niego podczas składania zamówienia adres e-mail jest prawidłowy, tak aby bez problemów mógł odbierać wiadomości e-mail wysłane przez Sprzedawcę. W szczególności, przy stosowaniu filtrów SPAM, Klient musi zapewnić, że wszystkie e-maile Sprzedawcy będą docierały na podany w formularzu zamówienia adres e-mail.
    • Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby odpowiedzieć na wszystkie e-maile i zapytania Klienta w ciągu 24 godzin. Należy jednak pamiętać, że Sprzedawca jest firmą handlową i dlatego nie pracuje w soboty, niedziele i święta.
  3. Prawo do odstąpienia od umowy
    • Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży.
    • Szczegółowe informacje o prawie odstąpienia od umowy można znaleźć w instrukcji Sprzedającego dotyczącej prawa odstąpienia od umowy, którą Klient otrzymuje wraz z potwierdzeniem zamówienia.
  4. Ceny i warunki płatności
    • Wszystkie ceny na stronach towarów Sklepu internetowego są podane w złotych polskich (PLN/zł). O ile w opisie towaru w Sklepie internetowym nie zaznaczono inaczej, podane ceny są cenami brutto zawierającymi ustawowy podatek od towarów i usług (VAT), koszty opakowania i inne składniki cenowe. W razie potrzeby, dodatkowe koszty dostawy i wysyłki są wyszczególnione w opisie danego produktu. Ceny hurtowe są cenami netto.
    • Rabaty są przewidziane jedynie dla zamówień hurtowych. Stawki rabatów znajdują się na stronie Sklepu internetowego przeznaczonej dla Klientów hurtowych.
    • W przypadku dostaw do krajów poza Unią Europejską, mogą sporadycznie pojawić się dodatkowe koszty, za który Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności. Tego rodzaju koszty pokrywa Klient. Są to przykładowo koszty transferu środków pieniężnych przez instytucje kredytowe (np. opłaty za przelewy, opłaty za wymianę waluty), cła importowe lub podatki przywozowe. Koszty te mogą również powstać w związku z przekazem środków pieniężnych, jeżeli celem dostawy jest kraj Unii Europejskiej, ale Klient dokona płatności z kraju spoza Unii Europejskiej.
    • Płatność za zamówiony towar jest wymagalna w momencie złożenia zamówienia w Sklepie internetowym, chyba że Sprzedawca i Klient uzgodnią późniejszy termin płatności. Metody płatności są dostępne dla Klienta w Sklepie internetowym na zakończenie procesu składania zamówienia, przy czym płatności przelewem bankowym oraz przez konto PayPal i PayU są oferowane jako opcja standardowa.
    • Dla płatności przy pomocy jednej z metod oferowanych przez PayPal, płatność jest przetwarzana przez dostawcę usług płatniczych PayPal (Europa) S.a.a. et Cie, S.C.A, 22-24 Boulevard Royal, L-2449 Luksemburg (zwany dalej "PayPal"), z zastrzeżeniem warunków korzystania z PayPal, dostępnych pod adresem https://www.paypal.com/de/webapps/mpp/ua/useragreement-full lub - jeśli klient nie posiada konta PayPal - z zastrzeżeniem warunków płatności bez konta PayPal, dostępnych pod adresem https://www.paypal.com/de/webapps/mpp/ua/privacywax-full.
  5. Warunki wysyłki i dostawy
    • Wysyłka towaru zamówionego przez Klienta, następuje po pełnym uregulowaniu należnej płatności.
    • Jeżeli Sprzedawca nie jest w stanie dostarczyć zamówionych towarów, musi o tym fakcie niezwłocznie poinformować Klienta i w ciągu 2 (dwóch) dni roboczych zwrócić całą kwotę, którą Klient wpłacił na poczet zakupu i dostawy towaru.
    • Jeżeli Sprzedawca jest w stanie zrealizować jedynie część zamówienia, musi o tym fakcie niezwłocznie poinformować Klienta, który może, ale nie musi wyrazić zgody na częściową dostawę. W każdym wypadku Sprzedawca jest zobowiązany w ciągu 2 (dwóch) dni roboczych zwrócić Klientowi różnicę między wartością zamówienia a wartością faktycznie dostarczonych towarów.
    • Termin dostawy towarów zakupionych w Sklepie internetowym wynosi od 2 do 7 dni roboczych po otrzymaniu pełnej zapłaty. W przypadku obowiązywania innych terminów dostaw, są one wskazane na stronie towarów, których dotyczą. Specjalne zamówienia hurtowe są dostarczane w ciągu 7 do 14 dni lub zgodnie z ustaleniami.
    • Wszystkie towary zakupione w Sklepie internetowym są dostarczane do Klienta w systemie "od drzwi do drzwi" przez następujące firmy kurierskie: DHL, Hermes, DPD, GLS lub FEDEX. Sprzedawca pokrywa wszystkie koszty przesyłki na terenie Polski. Sprzedawca nie pokrywa kosztów wysyłki zagranicę. Jeżeli Klient życzy sobie dodatkowych usług związanych z wysyłką towarów, w tym wysyłką zagranicę, ponosi odpowiednie koszty.
    • Dostawa towaru następuje w drodze wysyłki na adres wskazany przez Klienta w formularzu zamówienia online, chyba że uzgodniono inaczej.
    • W przypadku, gdy wyznaczona firma kurierska zwróci towar do Sprzedawcy, ponieważ dostawa do Klienta był niemożliwa, koszt nieudanej wysyłki ponosi Klient. Nie dotyczy to sytuacji, gdy Klient korzysta z prawa do skutecznego odstąpienia od umowy lub gdy dostawa nie może zostać zrealizowana ze względu na okoliczności pozostające poza jego kontrolą.
    • Osobisty odbiór towaru przez Klienta nie możliwy z powodów logistycznych.
    • W przypadku wysyłki towaru ryzyko jego utraty lub uszkodzenia przechodzi na Klienta w momencie, kiedy on lub przez niego wskazana osoba trzecia wejdzie w posiadanie towaru.
  6. Prawa własności intelektualnej i zastrzeżenie własności
    • O ile nie określono inaczej, Sprzedający jest właścicielem wszelkich praw do Sklepu Internetowego i jego zawartości, w tym wszelkich praw autorskich i innych praw własności intelektualnej do tekstów, obrazów, nagrań dźwiękowych, oprogramowania i innych materiałów. Wszelkie prawa zastrzeżone.
    • Produkty zamówione przez Klienta pozostają własnością Sprzedawcy do chwili pełnej zapłaty należności za nie przez Klienta.
  7. Gwarancja
    • W przypadku, gdy dostarczony towar nie odpowiada zamówieniu lub wykazuje oczywiste wady materiałowe lub produkcyjne, do których zaliczają się również szkody transportowe, Klient zobowiązany jest do niezwłocznego zgłoszenia Sprzedawcy odpowiedniej reklamacji w mailu wysłanym na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
    • Niezłożenie powyższej reklamacji nie ma jednak wpływu na ustawowe roszczenia klienta z tytułu wszystkich wad i defektów zakupionego towaru wykrytych i powstałych w ustawowym okresie rękojmi.
  8. Realizacja bonów promocyjnych
    • Bony wydane nieodpłatnie przez Sprzedawcę w ramach promocji o określonym okresie ważności, których Klient nie może nabyć (zwane dalej "Bonami promocyjnymi"), mogą zostać zrealizowane jedynie w Sklepie Internetowym i wyłącznie w określonym terminie.
    • Bony promocyjne mogą być realizowane wyłącznie przez Klientów.
    • Poszczególne towary mogą być wykluczone z kampanii promocyjnej, jeśli z treści bonu promocyjnego wynika odpowiednie ograniczenie lub jeśli na stronie produktu w Sklepie internetowym znajduje się odpowiednia informacja.
    • Bony promocyjne można zrealizować wyłącznie podczas składania zamówienia w Sklepie internetowym. Późniejsze kompensacje nie są możliwe.
    • Kilka bonów promocyjnych można zrealizować w ramach jednego zamówienia.
    • Wartość zamówionego produktu musi odpowiadać co najmniej kwocie bonu promocyjnego. Sprzedawca nie zwraca różnicy między kwotą bonu i ceną towaru w Sklepie internetowym.
    • Jeżeli kwota bonu promocyjnego nie wystarcza na pokrycie wartości zamówienia, do rozliczenia różnicy można wybrać jedną z dostępnych metod płatności oferowanych przez Sprzedawcę w Sklepie internetowym.
    • Saldo kredytowe bonu promocyjnego nie jest ani wypłacane gotówką ani oprocentowane.
    • Kwota kuponu promocyjnego nie podlega refundacji, jeżeli Klient w ramach przysługującemu mu ustawowo prawa do odstąpienia od umowy, zwróci Sprzedawcy produkt, za który w całości lub w części zapłacono kuponem promocyjnym.
    • Kupon promocyjny jest przeznaczony wyłącznie do wykorzystania przez osobę na nim wskazaną. Przekazanie bonu promocyjnego osobom trzecim jest wykluczone. Sprzedawca ma prawo, ale nie obowiązek, sprawdzić uprawnienia posiadacza danego bonu.
  9. Rozwiązywanie sporów
    • Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
    • Na swojej stronie internetowej Komisja Europejska zamieściła następujący link do platformy ODR: https://www.ec.europa.eu/consumers/odr.
    • Platforma ODR stanowi adres kontaktowy dla pozasądowego rozstrzygania sporów wynikających z umów o sprzedaż i świadczenie usług zawieranych między konsumentami i przedsiębiorcami za pośrednictwem Internetu.
    • Sprzedawca nie jest ani zobowiązany, ani gotowy do udziału w postępowaniu rozstrzygającym spór przed organem arbitrażu konsumenckiego.

 

Regulamin Sprzedaży Hurtowej

  1. Regulamin Sprzedaży Hurtowej (dalej jako „RSH”) uzupełnia i precyzuje zapisy ogólnego Regulaminu Sklepu Online, który pozostaje integralną częścią RSH i stosuje się w całej rozciągłości do umów sprzedaży hurtowej.
  2. RHS stosuje się do wszystkich umów sprzedaży hurtowej zawartych między firmą „Fortuna Piotr Stanienda” z siedzibą w 58-500 Jelenia Góra, ul. Kopernika 3/8, Polska, numer identyfikacji podatkowej VAT: PL6261026800, numer telefonu: 0048601500075, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , reprezentowaną przez Piotra Staniendę (dalej „Sprzedawcą”) a przedsiębiorstwem (dalej „Klient”) rozumianym jako osoba fizyczna, prawna lub spółka osobowa posiadająca zdolność prawną i prowadzącą działalność gospodarczą zgodnie z przepisami polskiego prawa. RHS wyklucza stosowanie warunków Klienta, o ile Sprzedawca i Klient nie uzgodnią inaczej.
  3. Przedmiotem umowy sprzedaży hurtowej jest oferta Sprzedawcy umieszczona na wydzielonych stronach Sklepu internetowego pod adresem internetowym: stanienda-collection.com i przeznaczona wyłącznie dla Klientów hurtowych. Oferta hurtowa Sprzedawcy obejmuje towary, ceny hurtowe, stawki upustów i zasady sprzedaży hurtowej.
  4. Warunkiem korzystania ze oferty hurtowej Sklepu internetowego jest rejestracja. W tym celu Klient powinien wejść na stronę sprzedaży hurtowej Sklepu internetowego i wypełnić formularz rejestracyjny, w którym podaje następujące dane: nazwa firmy, adres firmy, NIP (REGON), imię i nazwisko osoby kontaktowej, adres e-mail i numer telefonu.  
  5. Sprzedawca jest zobowiązany w ciągu 48 godzin po otrzymaniu rejestracji udostępnić Klientowi hurtową stronę Sklepu Internetowego lub odrzucić jego ofertę współpracy. O swojej decyzji Sprzedawca informuje Klienta emailem, w którym, jeśli akceptuje rejestrację, przekazuje Klientowi kody i hasła dostępu do hurtowej strony Sklepu Internetowego.
  6. Sprzedawca może pozbawić Klienta prawa do korzystania z oferty hurtowej Sklepu Internetowego ze skutkiem natychmiastowym, jeżeli Klient podał w trakcie rejestracji dane niezgodne z prawdą, niedokładne lub nieaktualne, wprowadzające w błąd lub naruszające prawa osób trzecich. Klient, którego prawa do korzystania ze sklepu internetowego, nie może dokonać powtórnej rejestracji bez uprzedniej zgody Sprzedawcy.
  7. Klient może składać zamówienia na hurtowej strony Sklepu Internetowego w sposób i na zasadach zdefiniowanych w ogólnym Regulaminie Sklepu Online.
  8. Sprzedawca realizuje zamówienia Klienta w sposób i na zasadach dokładnie zdefiniowanych w ogólnym Regulaminie Sklepu Online, przy czym:
    • Obsługa zamówień oraz kontakty pomiędzy Sprzedawcą i Klientem odbywają się za pośrednictwem poczty elektronicznej i automatycznej obsługi zamówień.
    • Sprzedawca potwierdza pocztą elektroniczną zamówienia Klienta w terminie do 2 (dwóch) dni roboczych od daty jego otrzymania. Potwierdzenie zamówienia zawiera fakturę VAT z wykazem zamówionych produktów i dodatkowymi kosztami związanymi z realizacją zamówienia.
    • Klient płaci za zamówiony towar w momencie złożenia zamówienia w Sklepie internetowym, chyba że Sprzedawca i Klient uzgodnią inaczej. Standardowymi opcjami płatności są przelew (przedpłata) na konto bankowe lub konto PayPal Sprzedawcy.
    • Sprzedawca wysyła towar zamówiony przez Klienta po pełnym uregulowaniu należności przez tego ostatniego.
    • Jeżeli Sprzedawca nie jest w stanie zrealizować zamówienia, musi o tym fakcie niezwłocznie poinformować Klienta i zwrócić w ciągu 48 godzin całą kwotę, którą Klient wpłacił na poczet zakupu i dostawy towaru.

Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży

  1. Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży
    • Klient może odstąpić od umowy sprzedaży w terminie czternastu (14) dni od daty otrzymania niniejszego pouczenia w formie tekstowej bez podania przyczyn, wysyłając e-mail na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , zawierający jednoznaczne oświadczenie woli, lub zwracając towar Sprzedawcy.
    • Okres odstąpienia od umowy sprzedaży rozpoczyna się z chwilą otrzymania niniejszego pouczenia w formie tekstowej, ale nie wcześniej niż z chwilą otrzymania towaru przez Klienta.
    • Terminowa wysyłka odstąpienia od umowy sprzedaży w formie pisemnej lub terminowe odesłanie zakupionego towaru do Sprzedawcy jest wystarczające, aby dotrzymać terminu odstąpienia od umowy sprzedaży.
    • Klient może skorzystać z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży przed fizycznym odbiorem towaru.
    • Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży nie dotyczy dostaw towarów wykonanych według specyfikacji Klienta lub wyraźnie dostosowanych do jego osobistych potrzeb.
  2. Następstwa odstąpienia od umowy sprzedaży
    • Odstąpienie od umowy sprzedaży rozwiązuje wszelkie zobowiązania pomiędzy Klientem a Sprzedawcą wynikające z tejże.
    • Po odstąpieniu od umowy sprzedaży przez Klienta, Sprzedawca jest zobowiązany do zwrotu wszystkich płatności otrzymanych od Klienta najpóźniej w terminie czternastu (14) dni po dacie odstąpienia od umowy lub otrzymania zwrotu towaru.
    • Sprzedawca zwraca płatność Klienta przy użyciu tych samych środków płatniczych i danych bankowych, które zostały użyte przez Klienta do pierwotnej transakcji, chyba że uzgodniono inaczej z Klientem; w żadnym wypadku Klient nie ponosi kosztów zwrotu wpłaty na zakup zwróconego towaru.
    • Klient jest zobowiązany do zwrotu lub przekazania towaru Sprzedawcy niezwłocznie po odstąpieniu od umowy sprzedaży, w każdym razie nie później niż w terminie czternastu (14) dni od dnia odstąpienia od umowy sprzedaży. Termin ten jest zachowany, jeżeli towary został do Sprzedawcy wysłany przed upływem tego terminu.
    • Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru, jeżeli tenże odpowiadał zamówieniu i nie był uszkodzony w momencie dostawy.
    • Klient ponosi materialną odpowiedzialność za wszelkie szkody lub utratę wartości towaru znajdującego się pod jego opieką. Dotyczy to również towarów zwracanych w ramach procedury odstąpienia od umowy sprzedaży.
    • W miarę możliwości Klient powinien zwrócić Sprzedawcy towar w oryginalnym opakowaniu wraz ze wszystkimi akcesoriami, dokumentami i komponentami, które otrzymał wraz z towarem. Jeżeli Klient nie posiada oryginalnego opakowania, powinien odpowiednim opakowaniem zastępczym zabezpieczyć towar przed uszkodzeniem w transporcie, aby uniknąć roszczeń o odszkodowanie z powodu wadliwego opakowania.
    • Klient jest zobowiązany do odesłania zwracanego towaru do Sprzedawcy na własny koszty, na dowód czego powinien zachować potwierdzenie nadania.
    • Przykład formularza odstąpienia od umowy sprzedaży:
      Jeżeli Klient zamierza odstąpić od umowy sprzedaży, może wypełnić poniższy formularz i przesłać go na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .
      Niniejszym odstępuję od zawartej umowy zakupu następujących towarów:

Faktura lub numer zamówienia:

Zamówione w dniu:

Odebrano w dniu:

Nazwisko kupującego:

Adres kupującego:

Data:

  1. Gwarancja (rękojmia)
    • Jeżeli dostarczone przez Sprzedawcę towary wykazują oczywiste wady materiałowe lub produkcyjne, w tym szkody transportowe, Klient jest zobowiązany do niezwłocznego zgłoszenia Sprzedawcy reklamacji z opisem tych wad w mailu wysłanym na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. . W takiej sytuacji Sprzedawca jest zobowiązany według własnego uznania w ciągu 3 dni roboczych wymienić wadliwy towar na własny koszt lub zwrócić Klientowi jego równowartość.
    • Niezłożenie powyższej reklamacji nie ma jednak wpływu na ustawowe roszczenia Klienta z tytułu wszystkich wad zakupionego towaru powstałych w ustawowym okresie rękojmi. Ponadto, według uznania Klienta, obowiązują ustawowe roszczenia o późniejszą korektę błędów, usunięcie wad, dostawę zastępczą oraz - jeżeli spełnione są wymogi prawne – także dalsze roszczenia o redukcję ceny lub wycofanie towaru, jak również roszczenia o odszkodowanie, w tym o odszkodowanie za szkodę zamiast wykonania napraw i o zwrot daremnych kosztów klienta.
NIP